ladies-medicine

לדיקור ורפואת צמחים ישנה השפעה מוכחת על מאזן ההורמונים בגוף וביכולתם להחזיר את האיזון הדרוש לתפקוד תקין. הם יכולים לעזור לנשים עם כל קשת הבעיות הורמונליות , כמו כאבי מחזור ואו בעיות פריון. טיפולי דיקור אף עוזרים מאוד במהלך ההריון בתופעות כמו בחילות בוקר, תחושת צרבת וכאבים שונים וכן ניתן להעזר בדיקור כחלק מהכנות לצירים וללידה.

רפואה סינית וגניקולוגיה

גניקולוגיה הינו תחום בו הרפואה הסינית מצטיינת במיוחד. נובע הדבר מכך שהרפואה המערבית מספקת אפשריות די מוגבלת בטיפול בתופעות לואי של המחזור החודשי.טיפול זה לרוב מסתכם במרשמים גלולות נגד הריון, תוספות הורמונים בגיל המעבר וניתוחים גניקולוגיים, שרובם ככולם מטפלים בסימפטומים אך לא בשורש אשר יוצר אותן. למחזוריות ההורמונלית של האישה השפעה מרחיקת לכת לעיתים על מצבי הרוח, על העיכול, על איכות השינה ועל עוצמת הכאבים בזמן המחזור. השימוש בכלים של הרפואה הסינית היכולים לאזן את רמות ההורמונים בדרכים טבעיות, הינו אפקטיבי מאד להפחתת תופעות אילו וכתוצאה מכך תורמות באופן משמעותי לתחושה הכללית ואיכות החיים.

בעיות בזמן המחזור

שינוים קיצוניים במצבי רוח, רגישות בשדיים, מיגרנות, ובעיות עיכול למניהן, הינן תופעות הניתנות בקלות יחסית לאיזון באמצעות דיקור וצמחי מרפא. בנוסף להצלחות מהירות ועיקביות בהפגת כאבי מחזור, ניתן אף לעזור לאישה הסובלת מתופעות כמו אנדומטריוסיס וכן לנשים עם סינדרום השחלות הציסטיות (Polycystic Ovarian Syndrome).

בעיות גיל המעבר

הרבה השים בסמוך לגיל המעבר מתלוננות על שלל תופעות, ביניהן גלי חום והזעות לילה. לעיתים רבות הן אינן מקשרות את בעיות אלו שצצות להן בתקופה זו או את השינויי במצב הרוח לענין הגיל המעבר. הטיפול בנשים אילו ובאילו שהינן כבר בגיל המעבר עצמו מורכב משילוב מושכל בין טיפול ברפואה הסינית לבין המלצות על שינויים באורח החיים. זוהי תקופה מעולה לשינוי אורח החיים למצב מאוזן יותר (תזונה איכותית, ארוחות סדירות, פעילות גופנית סדירה ועוד) כתשתית שתתמוך בבריאות טובה לשנים הבאות.

פיריון

מחקרים הראו שנשים אשר מתמודדות עם בעיות פיריון סובלות מרמה גבוהה של עקה הדומה לזו של אלו העוברים טיפולים במחלת הסרטן. מאחר שמדובר לרוב בעניין אינטימי, עוברים זוגות רבים את תקופת הטיפולים בלי מספיק תמיכה והדרכה. חלק מתפקיד המטפל בנשים או זוגות כאלו הוא להנחות אותם כך שהביטחון וההבנה של התהליך ישפיעו לטובה על סיכויי ההצלחה שלהם.

דיקור וטיפול בצמחים בבעיות פריון משתנה ממטופלת למטופלת בהתאם למצבה האישי והגופני והשלב בו היא מגיעה לטיפול. נשים רבות באות פשוט על מנת שהמטפל יפיג את הלחץ הרב שנובע מטיפולי הפריון הרגילים. אחרות ששמעו על כך שלדיקור ישנה השפעה מצויינת על תוצאות IVF מגיעות לתמיכה בטיפול זה, ואחרות פשוט מגיעות בשלבים ראשוניים של הנסיונות להרות על מנת לקבל טיפול אשר יתמוך בכניסה טיבעית להריון.  יהיה הצורך אשר יהיה , או השלב בנסיון הכניסה להריון, רפואה סינית יכולה להציע רבות בנושא זה.

הריון

לטיפול סיני יכולת להקל תופעות כמו בחילות, צרבות, עצירות, כאבי גב תחתון, כאבי אגן, עיפות וסימפטומים נוספים הקשורים להריון.

בנוסף על כך אנו מציעים טיפולי דיקור המכין את גוף האישה ללידה. בשני מחקרים מדעיים שונים הוכך כי לנשים להן ניתנו טיפולי דיקור במהלך 4 השבועות האחרונים של ההריון חוו לידות קצרות יותר ומכאיבות פחות מאילו ששמשו בקבוצת המבחן ולא קיבלו טיפולים אילו.(בממוצע מדובר בלידה קצרה בכ- 1.5-2 שעות). במחקר אחר שעוסק בתהליכי ההכנות ללידה נמצא כי לנשים שעברו דיקור לפני הלידה היו לידות קצרות יותר, עם פחות זירוזים והתערבויות רפואיות כגון אפידורל.

טיפולי דיקור טרום לידה מתחילים בשבוע ה-37 להריון וכוללים  דיקור והנחיה בזוגות לגבי נקודות בהן ניתן לבצע עסוי ולחיצה שיפחית את הכאב בזמן הצירים והלידה.

דיקור הינו בטוח, טיבעי ואפקטיבי לתופעת רבות של הריון. מחקרים שפורסמו בכתבי עת רפואיים כגון Journal of the American Medical Association ו- American Journal of Obstetrics and Gynecology ואשר בדקו את הנושא דווחו כי לא נמצאו שום תופעות לואי שליליות כתוצאה משימוש בדיקור במהלך ההריון.

לפתרונות של הרפואה הטבעית בזמן הריון קראו כאן:

רוצים לשמוע עוד על טיפולים לנשים? השאירו פרטים ונחזור אליכם