הפעם בפינת המטפל השבועית :
ד”ר אשר מוזר , מומחה ברפואת ילדים, מטפל בהיפנוזה רפואית, ירחיב על מחלת הפיברומיאלגיה וטיפול בעזרת היפנוזה רפואית.

האם ידעתם ש-2% מהאוכלוסייה, ברובם המכריע נשים, הסובלים ממחלה הנקראת פיברומיאלגיה?
עבור רובנו, השייכים ל-98% הנותרים מחלה זו הינה עוד שם בלקסיקון המחלות, אולם בעבור 2% אלו חוויית החיים יכולה לעיתים להיות סיוט.

לא קיימת אבחנה רפואית חד משמעית לפיברומיאלגיה, והאבחנה מתבצעת ע”י הסימפטומים והתחושות שמציג החולה, בשילוב של תגובת המטופל ללחיצה על נקודות כאב.

אנשים המאובחנים עם פיברומיאלגיה סובלים ממגוון תסמינים המונעים מהם ליהנות מדברים פשוטים בחייהם. סבל זה הינו נגזרת של כאבים חדים וממושכים, העדר שינה ולעיתים חרדות ודיכאונות.
ברפואה המודרנית אין תרופה מקובלת למחלה זו. להיפך, מספר רב של תרופות ותכשירים נבדקו ונמצאו יעילים במידה זו או אחרת, דבר המעיד כשלעצמו על תסכול וחוסר אונים של הרפואה המודרנית.

בנושא זה אני רוצה למקד את השפעות ההיפנוזה: כאבים הם, בעיקרו של דבר סופה של העברת תחושות מעצבים למוח ו״תרגומן״ של אותן תחושות לכאב.
גם אם לכאורה איננו שולטים על המסר הנימוש בעצב, יש לנו שליטה על תחושת הכאב כפי שהיא מתורגמת במוחנו. לאנשים המטופלים בשיטות היפנוטיות אנו מלמדים שיש יכולות למתן תחושות כאב לרמות נסבלות הרבה יותר ובכך לצמצם את אי הנוחות והסבל
יתרה מכך, באמצעות כלים היפנוטיים יכול הפרט לקחת שליטה בחזרה על חלקים ממהלך החיים, להגביר את ההנאה מדברים פשוטים, לישון בצורה יעילה יותר ובכך לחזור ולממש שאיפות בסיסיות.

אם גם אתם, או מי ממכריכם סובלים מתופעות אלו, בואו לנסות דרך חדשה שעשויה להקל במידה ניכרת על היום יום שלכם ולשפר את איכות חייכם.

לשאלות נוספות ולהתיעצות- 050-9588837